Latin Obsessioncrewet

Hur beskriver man i ord den känslan som man hade under föreställningarna och efteråt när det bara haglade massa fina ord från publiken. Vi har med ett helt crew skapat en show som jag hade en dröm om.
Jag har alltid tänkt, att om en musiker som pluggar på Musikhögskolan kan göra en egen konsert, varför kan inte en danslärarstudent få göra en egen dansshow med livemusiker? Dessutom när vi har en skola med otroligt många konstnärliga utbildningar, varför inte involvera så många som bara går om de tror på samma idé :) ??
Jag har fått utlopp för min konstnärliga vision och kreativitet så det smäller om det. Alla har också kört  på samma motto som jag alltid trott på att, "Övning ger färdighet" för SOM vi har repat! Som vi sagt med danstjejerna så har vi gått igenom otroligt många reptillfällen, gädje, tårar, skador, sjukdomar och massa lycka och skratt under processens gång.  Alla ingredienser som krävs för att få till en äkta Latinshow och det har resulterat i något magiskt.
Jag är så oerhört tacksam över alla som har varit delaktiga och stöttat detta projekt och som varit med mig på vägen. 
Tack till Malin Morin, Ida Sandor, Malin Arnesson, Jenny Strandberg och Simon Sandström för att ni helt enkelt är bäst och att ni har tagit er an alla koreografierna på ett utomordentligt sätt. Ni har också funnits nära mig hela tiden, kärlek!!.
Tack till Oskar Lundahl, Mattias Wessel och Johan Ehn för att ni är sådana klippor och  sett till att all teknik fungerat, roddat med scenen och sett till att fått den clean under showerna och att ni jobbade järnet för att jag skulle få mina trådlösa mickar ;)
Tack Till Tomas Lindén och Fredrik Helgesson för all er tid som ni lagt ned och för att ni fixade frontdropen så att vi fick det fetaste introt ever! För att ni ljussatte föreställningen och på det sättet höjde upplevelsen till 1000!!
Tack till Jonathan Ahlström för att du var bästaste bandansvarig och stöttade mig hela vägen OCH för det bästa gitarrsolot som någonsin skådats i Black Box ;)
Tack till Daniel Schwartz för att du spelade ditt underbara akustiska instrument och för att du alltid varit så fin och positivt inställd till hela projektet!
Tack til Micke Wahlin för ditt stadiga beat och för att du är du! Du har varit med från början och bjudit på en sjukt stor entusiasm som är ovärderlig och för att du stått ut med alla mina samtal :)
Tack till Davod Basiri, Matti Arvinder & Fredrik Edholm för att ni har varit så glada haft sådana positiva vibbar och ställt upp med rodd runtomkring och fått hela soundet att svänga med ert perc!
Tack till Nicklas Dahlin, Simon Fransman och Gustaf Sjösvärd för era leenden, för att ni höjde upp introt och slutnumrena. Inget blås - Ingen Latinshow, så enkelt är det ;)!
Tack till Erik Åström för din ödmjukhet och finaste spel med en sjukt härlig latin feeling!
Tack till Olov Domeij för att du varit så engagerad, gjort charts och varit en av projektets stora trygghet, bästa basisten!
Tack till Christopher Westling för dina ord, din vänskap och all den tid som du har lagt ned på att lära dig alla dessa spanska låtar och texter! 
Tack till Carolina Olsson, Veronica Dissler och Nina Segerstedt för att ni bara är helt  underbara människor, som sjunger som gudinnor och som också peppat mig under hela processen.
Tack till  Hanna Samuelson & Robert Bergström för att ni är de finaste, för ett grymt ledarskap och för att ni fått ihop bästaste TV-teamet och fixade och trixade så att tittarna kunde få ta del av showen. 
Tack till Lisa Krause,Lotta Kaltea, Johan Ullvin, Niklas Eckerstrand, Nizar Keblawi, Mergim Sylejmani & Abian Hirsi som kom in i projektet med en underbar energi och fick ut vår konstnärlighet genomTV-rutan. Ni gjorde en grym sändning med asfina bilder!!
Tack till Martin Fryklund för att du fotat oss i tusen olika omgångar och du har bollat idéer fram och tillbaka och ståttt ut med min velighet ;)
Tack till Andreas Uneby för att du skapat affischerna tillsammans med Martin och att du gjorde världens finaste logga. Tack för din konstnärlighet!
Och TACK till Alexandra Flinck för att jag fått äran att samarbeta med dig och att du varit bredvid mig i vått och torrt. Tack för att jag fått ta del av ditt profesionella arbete och för att jag har fått en vän. 
 
VILKET DREAM TEAM!!
 
 
 
Latin Obsession 
<3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0