RiksSMASK 2013

RiksSMASK var nu i lördags på Berwaldhallen,
Det var hur kul som helst att få vara delaktig i den stora finalen. Extrakul var det också för att Josef, som jag gick med på Solvik, var en av konfrenciererna :) Det var fantastiskt också att få dansa bakom Carros underbara sång till förra årets vinnarbidrag Långtradare. Jag Njöt när jag dansade i den vita klänningen! Vi fick också styling av de som pluggar på Björn Axéns, börjar känna mig bortskämd som nu har stylats till alla de senaste showerna man varit med på ;) Kan det inte alltid vara så här lyxigt hihi
 
"Det är Dags" gick vidare bland de 4 bästa, vilket innebar att vi fick leverera numret en gång till . Vi var hur taggade som helst och jag kände mig som en äkta superhjälte som flög över hela scenen när vi körde låten på scen :)
När det sedan var dags för rösterna så kom vi trea till slut, dock inte långt ifrån dem som kom 1a. De fick 96p och vi fick 88p. Vi fick en tolva av kändisjuryn och kammade hem publikens röster. Så i min värld är det ett klart bevis på att vi egentligen var BÄST ;) 
 
 
Tack för detta SMASKår!
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0