Uppsatsskrivning

hihi för er som inte vet så har jag faktiskt en fetinguppsats framför mig i kursen Avancerad Dans.
Nu börjar den äntligen ta form och idag fick jag hjälp av Malin A med layouten, hon är så sjukt duktig på struktur och formalia :)
 Många undrar om "Latin Obsession" är mitt examensarbete. Men det är det inte, jag gör denna föreställning helt på eget initiativ.
Sedan har jag valt att skriva om vissa delar av föreställningen i min uppsats för att jag finner det att vara intressant att ta reda på mer om koreografisk variation. Men min danskonsert hade jag gjort oavsett.
Det var bara väldigt lägligt nu under denna termin och att jag dessutom kunde hitta relevanta saker att skriva om såg jag bara som en win win situation ;)
 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0