Danshelg

Denna helg har bara varit fyllld med massa dans..
 
Jag har fått vara gästlärare i Skellefteå och haft en workshop med Latin jazz för vuxna och lite äldre vuxna.
det var hur kul som helst och väldigt uppskattat. Jag hoppas på att jag så småningom ska kunna ha möjligheten igen och kunna samarbeta med Pia Burman och Zoloz
 
 
Igår hade vi heldagsrep på WF och nu är det enbart fyra dagar kvar till premiär iiieeeeh, Nu blir det att åka till Boden och ha kvällsrep varje dag. Tufft jobb men sååå värt det. Nedan bjuder jag på en bild med mig och Maddelicious som är en av artisterna som kommer att köra järnet på showen. 
 
 
To dance is to live!
 
Ha en bäst start på veckan!
<3
 

Kommentarer
Postat av: Sandor

Heja dig <3

2013-11-11 @ 22:33:00
Postat av: Marre

SööötIda, tack <3

2013-11-12 @ 10:03:37
URL: http://marlenegarcia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0