Examensarbete

Asså igår fick jag reda på att jag var godkänd på min tenta!!
FÖRSTÅ!! Jag är ett examensarbete bort från att ta min danslärarexamen. Det är ju faktiskt HELT fantastiskt!!
Igår så var Ida, Malin och Oskar hos mig och vi firade min tenta :)
 
 
Idag har jag suttit och jobbat på mitt och Malins examensarbete och vi har analyserat våra enkäter. Imorgon har vi 70% deadline så vi ska skicka arbetet till vår handläggare.. sedan blir det feedback och på fredag ska vi skicka det till opponenterna.. Bjuder på en bild nedan då Malin och jag skypear medan vi skriver vårt arbete. Tacka vet jag skype och Google docs!! Köpte in lite cola och choklad för att unna mig ngt gott i allt skrivande. Hejja mig och Malin!
 
 
Imorgon ska jag och Malin dansa på konserten "Flickidoler" som kommer att vara i Black Box kl.20! Har du vägarna förbi Pite så tveka inte och kom och kika;)
 
 
Ikväll har jag det ledigt frånn allt plugg och jobb så det e sååå mysigt att bara va och chilla :)
 
Kramkalas på er
//En glad och pepp Marre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0