Flickidoler genom tiderna

I onsdags uppträdde jag och Malin i Black Box och var bakgrundsdansare på Christian och Simons ensemblekonsert. 
Temat var "Flickidoler genom tiderna".
Det var så annorlunda att uppträda på Musikhögskolan igen, det var intimt och faktumet att man kände igen 90% av publiken gjorde ju att man blev nervös! Haha det är fantastiskt att jag kan känna mig stensäker inför 600 gäster och så kan jag känna hur mycket pirr i magen som helst när jag "bara" ska dansa för 50 personer. Det är coolt!
 
Ikväll är det fullsatt på Western Farm och det innebär att vi ska showa för 730 gäster wehuuu!
Bjuder på ett collage från scenrepet och när vi fixade oss i logen i onsdags.
 
 
Ha en bäst fredag
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0