Throw Back Thursday

Igår fick jag reda på att jag var godkänd på rapporten som jag skrivit om praktiken. Nu är det bara tentaresultaten kvar och då är jag klar med A7001Pkursen. Sen är det "bara" A7002P kvar som är examensarbetet iiiieeeh.
 
Alldeles strax ska jag undervisa utbytesstudenterna på skolan i jazzdans och allt görs på engelska :) Inte varje dag man undervisar på engelska hehe. Ikväll är det dags för genrep och det ska bli så sjukt kul! Jag är så taggad. Ett ombyte som jag och Malin har är så himla snabbt men det är ngt med snabba ombyten som jag älskar. Det ger en sååå himla mycket adrenalin :)  Nedan ser ni en bild från förra årets julshow! TBT, Throw back Thursday ;)
 
 

PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0