Plugg, plugg och mera plugg

Igår hade jag min sista praktikdag och jag kan säga att det har varit den absolut bästa praktikplatsen jag har varit på. Jag är sjukt taggad på att undervisa och skulle kunna tänka mig en tjänst även på gymnasiet :)
Finns ju så mycket jag vill göra med dansen i framtiden men det är kul när ännu en dörr öppnas.
Jag har haft så mycket att ge och de har velat tagit emot mitt material och har utvecklats under mina veckor på på plats. Jag fick så fina ord från mina handledare vilket det också har bidragit till att jag fått växa i min framtida yrkesroll. Gaaah nu är det nära och jag är så taggad!!
 
Igår stängde jag in mig och pluggade hela dagen samt kvälllen. VFU-rapporten är klar och nu bara maler jag in kunskap som ska ner på papper på onsdag - The big TENTA day :)
Lite paradoxalt att vi pluggar om formativ bedömning, processen, och sedan ska vi bedömas summativt á la old school. Men det är bara att bita ihop och göra det.
 
Ikväll ska jag faktiskt på Halloweenfest. Jag har inte varit ute på galej på ages så jag ser fram emot att klä ut mig och svänga på det lurviga ;)
Bjuder på en sneak peak till min outfit, kan ni gissa vem jag ska vara ;)
 
 
PUSS och KRAM skumbanan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0