Fahsionrep och Bodenrep

Jepp!
Idag har jag repat med de som ska gå på modevisningen ute på havsbadet nästa helg på hälso- och modemässan Helhet
Det är hur kul och som helst att vara den som koordinerar och ser till att showen blir av.
Det är också intressant att vara på "andra sidan" och inte heller själv behöva stå på scenen.
Måste ju erkänna att jag trivs rätt bra med att vara spindeln i nätet och ha leddarrollen, även om just Fashion show är ett nytt område :)
Det är också väldigt tacksamt att jobba med folk jag känner och som är så proffsiga och ödmjuka!
TACK för idag you guys!!
 
 
Sedan har jag också hunnit vara i Boden och haft mitt första rep inför julshowen på Western Farm.
Nu är man igång igen, BIG TIME!
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0