Showtime!

Modeshowen blev sååå bra och vi fick massa positiv feedback.
Snacka om att jag har haft en kick som varat hela helgen! :)
jag har ju aldrig skapat just en modeshow och att det jag hade tänkt, gick hem, gör mig alldeles lycklig! :)
 
Om ni går in på länken så får ni se fler bilder och det som P-town har skrivit om showen. Hur kul som helst att bli omnämnd som "känd från Latin Obsession"
 
Stolt tjej -82!!
 
 
Nedan ser ni bilder på alla störtsköna modeller!
Foto: Elin Åström
 
 
Ida Sandor
 
 
 Jenny Björkén 
 
 
 Christian Melin Jonsson och Malin Morin
 
 
Jenny Strandberg
 
 
Joakim Olovsson
 
 
Katla Nelander
 
 
Tack till alla fina som jag fått jobba med och min chef som frågade i somras om jag kunde kordinera showen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0