Fantastiskt stolt!

Vilken succé!
Jag är så oerhört stolt över att ha fått vara delaktig i denna fantastiska produktion. Burlesque - timeless teasing har involverat över 30 studenter på musikhögskolan. Jenny Strandberg var koreografen och den konstnärliga ledaren. Showen handlade om att man inte ska hymla med sin sexualitet, att våga stå för den du är och att du duger precis som du är. Den hade med Burlesquens historia, innehöll mycket humor och slutresultatet blev en show utan dess like. Jag var med i 14 nummer och showen är utan tvekan den mest omfattande produktionen jag varit delaktig i. Jag säger bara TACK till produktionsteamet och alla som tittade på föreställningen samt ett stort grattis till Jenny. Här får ni lite pics bakom kulisserna och förhoppningsvis så kommer det fler bilder sen från proffsfotograferna som var på plats ;)
 
 

Me and my partner in crime <3
 
 
Inför genrepet
 
 
Fina Alex som fixade min frisyr
 
 
Jenny och sångarna precis innan showstart
 
 
Efterfesten :)
 
 
 
 Showbild tagen från Alicias FBsida
 
Livemusik + Dans = Sant
 
Med kärlek till dansen
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0