Ännu en fantastisk helg

I fredags blev vi bjudna på en god "tack-middag" hemma hos Chris och Robert. De är precis hemkomna från en Månadssemester i USA och jag har då vattnat deras blommor. Jag fick också en vinflaska och hudlotion från Victorias Secret, hur snällt som helst! 


Sedan blev jag bjuden på
Restaurang av Boas på lördagen. Vi gick på Nygatan 57. Jag åt älgcarpaccio till förrätt och fisk med kräftsallad och potatis i vitlök till huvudrätt. Efterrätten blev en mumsig kaffe Karlsson. 
Detta var en av mina födelsedagsprsenter som jag fick och äntligen fann vi lite tid till att vara allena och kunna njuta av restaurangbesöket.





Sedan så fortsatte den mysiga helgen igår med en härlig start och äntligen fick jag till 10km även denna sommar! Tungt blev det efter 6km och det var vaaaarmt. Men vi klarade det!!! Efteråt tog vi ett bad i älven :)





På kvällen var vi bjudna hem till Boas mamma och vi åt Ceviché till förrätt (drabbades av nostalgi från Chile;)). Tilll huvudrätt åt vi röding med blomkålsmos och till efterrätt fick vi glass med hallon. Det var såååå mums!


Tackar för denna helg som har vait fylld med god mat, träning och kärlek
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0