En festlig helg

Förra helgen gick helt klart i festens tecken (ovanligt?!?). Nä men asså livet e ju underbart ibland. Ni vet, när man känner att allt går i ens väg :) jag har fått jobb på en skola där jag ska jobba som danslärare och fritidspedagog med lågstadiebarnen. Det känns helt fantastiskt att ha ett heltidsjobb så tätt inpå efter det att jag slutat utbildningen. Detta innebär att jag och Boas flyttar till Stockholm om en vecka ungefär. Haha helt craaazy kul!! Efter 9 år då jag farit runt och utbildat mig samt jobbat utomlands så känns det helt rätt att komma tillbaka till min hemstad. Stockholm be aware, here I come!! 


I lördags hade jag sista partyt i min studentlya på Ankars :)


Jag bjöd på massa gott och pyntade läggan med girlanger (ballongerna var ju slut, snyft).


Vi skålade med bubblet Fresita :)


Mollan med bröderna W :)


Och på lördagen bjöd Boas oxå på Champagne :) 


I söndags var det familjemiddag hos Boas mamma


Och vi käkade surströmming. Det var faktiskt riktigt gott!!


Hemgjord LCHF efterrätt. ...stubbe ngnting hette det. Typiskt mig att glömma, men gott och mycket mättande var det :)

Tack till alla som bidrog till helgens festligheter!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0