Finbesök

I onsdags fick jag finbesök av min syssling Marcelo som har rest hela vägen från Chile för att besöka oss släktingar i Sverige. Han har varit i Stockholm men så tog han sig en avstickare för att komma och hälsa på mig i Piteå. Så även min kusin Aili. Hon pluggar annars internationell politik i Skottland. Nedan får ni se av det vi delat tillsammans under två dagar :)


Vin och ostmys när de kom till mig på onsdag kväll/natt





Vi åkte till Paltzerian i Öjebyn och Emelie och Danne var snälla som skjutsade oss och följde med. 


Så fantastiskt gott ändå :)


De var och tittade på "Latin Flavour"




På kvällen var det dags för grill á la Ankars-style ;)


Femkampen pågick för nollorna och det var så mycket stämning att få se nollorna och phösarna i sina capes :)


Bra utsikt från loftgången :)


Dagen efter gick vi på en liten stadsvandring in P-town



Vi fikade på Ekbergs 



Jag och Aili fick presenter av Marcelo





De fick besöka Musikhögskolan och se danssalarna :)



Avskedsmiddag


Kärlek!!

Tack för att ni var här solstrålar :)

Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0