Semestervecka

Yes jag har varit ledig i en heeeel vecka. Jag har varit för det mesta i Skellefteå med undantag från i fredags då vi hade nypremiär med Latin Flavour. Efter det så åkte vi ut till Falmark och spenderade helgen ute i Boas pappas stuga. Mysfaktorn på hela veckan har varit totalmente hög och jag har kunnat varva ned och återhämtat massa med energi :)


Förra lördagen hade jag min sista jobbdag på Hanzéns. 


En av många härliga frukostar



På måndagen blev vi bjudna på Skagentoast ute i stugan. En mysig kväll var det





Vi var ute i café Kajutan och lyssnade på Joel Nuñez och käkade deras enorma räkmackor.





I onsdags var vi ute vid Malins familjs stuga i Storsnäckhamn och bubblade ;)





På kvällen käkade vi Skaldjursplatå på Bryggargatan och jag drack en Rasberry Mojito som efterrätt :)



I torsdags åt vi glass till lunch ;) Sånt man får göra när man har semester haha 


I fredags var det nypremiär för Latin Flavour ;)


Sedan for vi ut till stugan och åt en magnifik italiensk middag basserad på fyra rätter med Hjalle och Matilda.


Antipasto


Risotto till primi



Lite kubb däremellan som jag och Matilda vann wehuuuu!! 



Pepparbiff till huvudrätt


Bröderna Strandgren tog sig ett dopp innan det var dags för efterrätten...


Home made Tiramisú...


En härlig brasa


Sillunch käkade vi igår.


Fantastiska semestervecka!! 

Kärlek peeps 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0