Reunion

Förra helgen i inleddes med fredagsmys med pappsen hemma hos oss. Vi käkade tacos, kollade på Idolfinalen och pappa bjöd på en mumsig äppelpaj till efterrätten. 


På lördagen gick jag upp tidigt och väckte min karl så att vi skulle ta oss ut i tid till julshoppingen. Många klappar har det blivit och nu är vi äntligen klara. Sååå skönt :) 


Vi pausade och drack iste i Gallerian


På kvällen slog vi in julklapparna och bakade lussebullar. 




På söndag dag var vi på gamla stans julmarknad en sväng och hängde med Felicia och Jocke :)





Sedan så hade jag reunion med mina mansionbrudar på söndagkvällen. Det var fab att ses igen och catcha up vad som har hänt på dessa 6 år där vi inte haft kontakten. Vi käkade Tapas på "Caliente" och sedan avslutade vi kvällen här hemma hos oss :)



Puss och kramkalas

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0