Bröderna Vivanco

Igår var vi hos bröderna Vivanco och hade en grillfest hos Tía Betty. Jag hade bara träffat Danilo tidigare så det var en ny del av släkten jag fick lära känna.
Det grillades, vi åt och umgicks och jag fick dansa med mina söta sysslingar. Nico är en grabb som är helt amazing på att dansa och han är bara elva år! Han lärde mig street moves och han fick lite klassiska övningar av mig ;) På tisdag ska han ställa upp i en talantävling och jag håller alla mina tummaroch tår för att han ska gå vidare! 

Jag och Danilo


Farmor och tía Betty


Roberto, pappa, Orlando, Tamara, Juan Carlos och Danilo


Angelica bjöd på Choripan


Terrrmotodrink, mums!!




Söta Dylan

Mina sysslingar Javiera, Nicolas och Renato. Renato har de blåaste och vackraste ögonen jag någonsin sett!


Fruarna Angelica, Johanna och Vania


Empanadas in the making!


Vi njöt av våt Terremoto ;)


Bästa Nico doing his routine ;)



Kärlek vänner!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0