Dag tre

I fredags var vi Barrio de la Boca som är Maradonas gamla hoods ;) det är ett pittoreskt litet samhälle och de dansar tango och annan argentisk folkdans på gatorna. 

Sedan åkte vi till San Miguel och besökte tía Maria och Pancho med familj. Mys, mys och nice att få lära känna ännu en del av släkten som bor i Argentina!!


På morgonen besökte jag gymmet på hotellet och körde intervaller på löpbandet. Svettigt värre ;)


Floden Rio de la Plata


Barrio de la Boca och gatan Caminito




Folkdans


En av tusen målningar som fanns på husväggarna 




Tåget till San Miguel


Söta Gabriel


Tía Maria, Marcelo och Thalía




Gulliga Anelis

Jag fick Argentiska landslagströjan av Ariel :)


Med Grace och Tamara 


Jag och Pancho, mannen i huset ;)

Dagens I-lands insikt: Jag har verkligen börjat digga ljusblått ;) 

Dagens tanke: Kärlek framför allt

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0