It's Buenos Aires baby


En fantastisk första dag där vi har gått runt i timmar i Buenos Aires.

Vi bor så sjukt centralt vilket underlättar när man vill vara nära alla viktiga platser :)

Vi var och såg ett Tangouppträdande då vi av en slump gick förbi ett av stadens äldsta caféer som grundades 1858. Vi var oxå i Plaza de Mayo och tog fina bilder på "La casa Rosada" som är regeringshuset.



Jag älskar Storstadspulsen!


El Obelisco som är Buenos Aires mest kända monument





Tango i källaren av Gran Café Tortoni. Sååå mycket känsla, jag var i extas :)


Plaza de Mayo


La Casa Rosada, En plats jag kopplar mycket till musikalen Evita - mäktigt!!



Utmattad efter en dag full med intryck!

Dagens I-lands lyx: Jag fick sviten medan grabbarna får dela rummet bredvid i varsin enkelsäng moahahaha

Dagens tanke: kör bara kör du har inget att förlora ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0