Los Vilos

Nu är vi i Los Vilos som är en kuststad norr om Santiago.
Bussresan tog tre timmar varav jag sov två. Det är helt galet vad jag somnar överallt här. Idag somnade jag på beachen mitt i en konversation och jag märkte inte alls när alla gick ner till vattnet och  badade haha


Bussterminalen... Mkt kaos! Behövs en projektledare från Sverige som styr upp ;)


Jag, Pami och Chofi min söta lilla syssling :)



Godsaker som alltid säljs på längre bussresor 








Härliga havsbilder


På besök vid marknaden



Jag och Lorena, pappas kusin.

Dagens I-lands upptäckt: Jag börjar fatta grejen med Ipads ;)

Dagens påminnelse: Tiden läker alla sår

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0