Chill och häng


Efter Argentina så har jag både chillat, repat och hängt med mormor och släktingar. Nedan får ni uppdateringarna i bilder ;)


Repar här inför de 7 dödssynderna


Festival de Viña har börjat (den är 6 dagar lång) och Ricky Martin öppnade hela festivalen. Jäklar vilken show han bjöd på!! Mycket, mycket dans och livemusikerna var helt amazing! Älska latinshower!!



Jag föll för Pamis prank! Tji fick jag för att jag snodde en tuggis utan att fråga haha


Historisk bild, farmor och mormor tillsammans med mig. Kärlek!!


När vi fikade så var det lite storleksskillnader på våra kaffedrinkar ;)







På kvällen blev jag bjuden av Ricardo och Andres. De tog mig till en fransk restaurang i Providencia och deras mat var heaven!!


Dagens I-lands upptäckt: här gör de Cappucinos med grädde, big no no

Dagens uppenbarelse: det är helt underbart och lärorikt att lyssna på äldres konversationer

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0