Sista dagen i BA

Sista dagen så åkte vi SUBTE vilket är tunneblbanan i Buenos Aires. Det är en upplevelse det med ;) Varmt som attans och vagnarna är otroligt gamla. När jag var i staden så kändes det hela tiden som att jag var med i en film, bohemiskt, mycket kultur, gammalt och ståtliga samt mycket stora byggnader! Det var lite så som jag hade tänkt mig. Och appropå film så upptäckte jag, när vi gick på andra sidan gatan Corriente, att det var en gata full med teatrar!! Nästa gång måste jag gå på en musikal för jag kommer garanterat att komma tillbaka till denna underbara stad!







Så sjukt god pizza!!


Sista måltiden i BA med pappa och Marcelo woop woop!


På väg till flygplatsen


Utanför vid Rio de la Plata!


Fantastiska Anderna

Dagens I-lands fundering: hur ska jag vänja tillbaka smaklökarna till den svenska studentmaten igen när jag fått så smakrik och lyxig mat här i Sydamerika :)?

Dagens motto: lev här och nu och njut av varenda sekund som är kvar av resan

Kärlek!!



Kommentarer
Postat av: Karolina

Den där pizzan såg mycket god ut!

Svar: Den var helt fantastiskt god!! :)
Marlene

2014-02-24 @ 13:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0