Utgång

Igår kom släktingar över på kvällen till huset i Las Condes och senare gick jag, Pami, Marcelo och Nicole ut i Maipu. Här är det supervanligt att man går ut och sjunger karaoke och sen festar vidare. And so we did ;) Jag höll mig undan från mikrofonen men Nicole tog ton och hon gjorde det med bravur :) Efteråt shakeade  vi på dansgolvet och vid fyratiden var det dags att dra hem :) 



Jag och Pami klara för galej :)



Hemma i Las Condes med alla fina :)


Plaza de Maipu som bjöd på utomhusteater



Mingelbilder från Vittorio :)




Skönsjungande Nicole <3

Dagens I-lands sköna känsla: Jag har sjukt mkt träningsvärk från gårdagens joggingtur 

Dagens tanke: Ta inte dig själv på för stort allvar

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0