Vandring och avskedsparty

 
 
Igår gick vi ut på jakt för att hitta en fotbollsarenan "San Carlos de Apoquindo"
 
Den ligger uppåt mot bergen där vi bor i Las Condes. Det tog sin lilla tid då vi blev hänvisade åt alla håll och kanter haha. Men till slut så fann vi den :) Totalt tog vandringen 4h och idag har jag träningsvärk i mina Gluteus Maximus ;)
 
På kvällen kom det mycket släkingar då vi hade avskedsparty samt en pre-examens fest som jag fick på initiativ av farmor :) Det var mycket trevligt och mysigt! Jag fick också två feta tårtor, Torta de mil ojas som är typ min favotårta i heeeela världen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Mumsig färskpressad jordgubbsjuice uppe vid Apoquindo
 
 
 
Oväntat att jag skulle få examensfirande :)
 
 
Alla fina <3
 
 
Godaste tårta "Torta de mil ojas" I strongly recomend, finns i Sverige också :)
 
 
Jag och vackra Johanna med varsin piscola ;)
 
Dagens I-lands meck: Jag är förkyld buhuuuu
 
Dagens påminnelse: Älska dig själv innan du kan älska andra
 

PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0