Hejdåmys

Dessa dagar har jag haft det fullt upp med det sista inför inlämningen av examensarbetet och fixa inför resan samt säga hejdå till folk. Allt har gått i speedad fart och jag känner mig stolt över mig Malin och att vi äntligen har lämnat in arbetet till examinatorn!! Sedan är jag oxå varm om hjärtat av att ha fått umgås och mysa med alla fina innan jag tog planet till Stockholm imorse. Nu är det bara en dag kvar wiiieeeee


Vårt ex-arbete med världens sannaste titel :)


Jag träffade på dansfemmorna och nu ska de skriva sitt C-arbete!!


myshäng med Pitebilen häromdagen :)


Sen har det hunnits med att uppleva 30graders kyla även detta år :)


Igår fixade jag min packning!! Alltid en utmaning att börja packa ;)


Imorgon åker jag wehuuuu!! 
Puss

Kommentarer
Postat av: Sara K

Alltså du är sjukt snygg Marre!
Gött att uppsatsen är inlämnad och ha det fantastiskt på resan!

Svar: Dina ord värmer :) Tack finis!!
Marlene

2014-01-24 @ 00:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0