Flygresa och välkomnande

 
Yeah nu är jag hemma i Las Condes och installerad :)
 
Flygresan var lång, dock inte så lång som den brukar vara. Den tog totalt bara 18h ;) Vi gjorde en mellanlandning i Paris och sen bar det direkt av hit till Santiago. 
 
 
Jag försökte ge mig på att kolla på två  filmer men som känt är så är jag värdelös på att se på film. Jag somnade med en gång. Tyckte i alla fall att början av " We're The Millers" var mycket rolig. Hoppas den går att välja när jag åker hem :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 Väl hemma så kom släktingar som hälsade oss välkomna. Det var mysigt och vi satt ute på terrassen till småtimmarna. Shorts och linne och 30 grader plus, det gillar jag :)
 
Dagens I-landsproblem: Quizkampen fungerar inte
 
Dagens motto: Oroa dig inte för saker du inte kan påverka 
 
Kärlek vänner och ta hand om varandra!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh det ser så häligt ut och vinaren är ju helt absurd. Vi kanske hinner ses innan du flyger tillbaka till Piteå. Då kan vi jämföra solbrännan. Du brun-jag vit.
Puss / Uppfinnaren av fadder forah-steget :)

Svar: ja haha. Allt ska vara stort och mycket helt enkelt ;) Vore lovely om vi hann ses. Vi får kolla av det sen när hemresan börjar närma sig. Puss vännen, saknar min fadeforahuppfinnare ;)
Marlene

2014-01-26 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0