Mallan brallan

Min skånebrutta har varit  här och bott i tre nätter med mig. 
Det har varit så himla kul att ha henne här och få jobba tillsammans med examensarbetet IRL.
Då känns det verkligen som att vi är ett team.
Min och Malins vänskap har verkligen växt till sig och kommit att bli starkare och förstå hur mycket vi har mognat sedan ettan!!
Idag hade vi opponering och det var ingen dans på rosor ;) Dock är jag glad att vi fick så hårda opponenter för nu kommer vi att jobba i 180 för att lyfta vår studie ytterligare ett snäpp. På tisdag ska den skickas in till examinatorn... gaaaah, förstå att det är så nära nu!!! :)
 
 
Förutom plugg så har vi quizkampat, ätit kladdkaka, druckit glögg (var på rea på ICA haha) och haft det lite festligt såklart ;) 
 
 
Dagens morgonbild, ska tilläggas att vi blev opponerade på kl.8.15! TUR att seminarierna var i Piteå och inte i Luleå :) Tack ÅSA som fixade och fick till det
 
 
KÄRLEK!
Jag är så stolt över oss Malin!! :)
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0