Pueblito Las Condes

Imorse vaknade jag med superduperträningsvärken!! Asså träningsappar for the win säger jag bara;) rumpa, mage, lår, bröstmuskler ja det värker överallt. Så
nu är det bara att tuta och köra
Med denna träningsform under semestern :)

Men för att återgå till dagens händelser: 

Idag vi gått på upptäcksfärd i området. Det inkluderade delvis shopping och delvis kulturell sightseeing ;) 


Detta är utanför president Alllendes hus där han bodde innan han blev störtad av millitärdiktaturen. Målningen är Chiles nationalsymbol med mottot:    "för rättvisan eller styrkan"



Vi besökte en liten by där de
Sålde handgjorda konstverk.


Min nya handväska ;)


Nu på kvällen har vi grillat Chorizo och ätit vattenmelon till dessert :)

Dagens I-lands problem: jag har fått en stoooor finne på kinden, så inga selfies nu på ett tag ;)

Dagens motto: lär dig att leva
och njuta i nuet

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0