Sol och träningsapp

Idag har vi solat och jag har haft min första riktiga chillardag. Jag har redan fått ränder så tror att ett av mina missions här nere kommer att gå alldeles utmärkt ;) I huset i Las Condes bor vi just nu jag, pappa, farmor och min kusin Pamela som oxå är här från Sverige. Pami ska dock vara i Chile i totalt tre månader den lilla lyxlirarn ;) 
Sen har jag oxå skaffat en träningsapp :) jag körde i 30 min. Ett intervallpass och jag lovar att min kropp skakar just nu. Jag avslutade med några developéer och stretch ;)




Dagens I-landslättnad: Quizkampen fungerar igen

Dagens visdomsord: säg till dina närmaste att du älskar dem

Hoppas ni oxå haft en soft måndag ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0