Stadsbesök

Idag var vi inne i city och träffade bland annat farfar.  Det var mys då vi inte hade setts på flera år. Vi käkade Humitas som är en rätt baserad på en majsröra som är kokat i majsblad, det är sååå gott. Därefter shoppade jag solglasögon och nagellack ;) tre nyanser av rosa har jag införskaffat!
Vi besökte oxå det populära stället "La Piojera" som är en bar där bland annat studenter hänger samt massa andra stadsbor. Jag drack den drinken som verkar vara "inne" bland chilenare: Terromoto, som för övrigt betyder jordbävning. Efter en drink kan jag garantera att det rörde sig under fötterna haha
 
 
Dagens I-landsproblem: har ännu inte sett en riktig hunk ;)
 
Dagens tanke: Att ta hjälp av vid motgångar; SOAS, Se Observera, Acceptera, Släppa
 
Puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0