Tropisk värme

Asså nu är det vaaarmt! Jag fullkomligt älskar värme och jag vet att vintern snart är här igen o bla bla bla. Men det kanske har att göra med att jag blivit äldre eller för att jag jobbar 24/7 (hoppas på det senare alternativet) men jag tycker att det är helt fantastiskt superduper mega varmt just nu. Så fort jag är i läggan så har jag både fönster och ytterdörr öppen så att det ska bli korsdrag. Jag sover på madrass för att det är svalare nära golvet.  På jobbet har ACn, som tur är, börjat fungera igen phiuuuuu. Nu ska jag försöka städa lägenheten men det här med att sitta på soffan känns mkt mer lockande. Vaddå festival? Haha jag var ju ute igår så måste pausa en dag ;).... Man e ju inte 20 längre som jag brukar säga ;)


Glass på rasten med Alexander Dander Wander :)



AW!! Thaimaten var mums!


 Söta kollegor och vänner :)



Jag och Memlan på luncbreaket, mycket mätta och belåtna efter festivalmaten :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0