Hemresan

Asså förstå att jag nu är hemma i Stockholm?! Vips så är man i norden igen på 24h. Här är det cirka 30 grader kallare och ngt färglösare men jäklar vad gött det är när flyget landar på svensk mark. Resan gick superbra och vi mellanlandade både i Panama och Amsterdam. Skönt dock att inte behöva göra en sådan lång flygresa ensam. Haft det sjukt roligt med pappsen och jag vill passa på att tacka honom för denna magiska upplevelse jag haft både i Chile och Argentina. Utan dig hade det inte varit möjligt! Gracias  te quiero :)!!


Det är tufft att packa smart, men det gick även denna gång ;)


Resoutfiten igår morse i Las Condes ;)


Egopic!



Utanför flyplatsen svajade den chilenska flaggan så fint


Färskpressad jordgubbsjuice
innan man steg på första planet, sååå mums!!


Den enda bilden jag tog i Panama... Skyller på att det var ett kort stop ;)


Fika i Amsterdam wehuuu


KLM var flygbolaget vi flög med. Rekomenderas varmt, sjukt bra service och mkt mat :)


Hemma!! Sjukt trött men glad tjej :)


Och Pisco fick jag med mig oxå, såklart ;) Nu ska jag försöka komma ikapp min jetlag eller vad man säger.

Dagens I-landsfråga: varför somnar man alltid med öppen mun på offentliga ställen som på tåg, flyg, bussar etc...?

Dagens motto: Raka puckar är det som gäller

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0