SMASK förberedelser

 
Ja nu är det dags för SMASK 2014!
Det är en sådan stämning, jag fullkomligt älskar SMASK och är glad över att jag hann vara med även detta år. Jag kom med planet till Kallax, tog taxin till Musikhögskolan och hoppade rakt in i scenrepen. Vi hade skyndat oss och koreograferat de två bidragen jag är med i, innan jag åkte till Chile. Sedan har jag uppdaterats via FB och har då repat själv i Las Condes. Jag kan ju meddela att min kropp är nu helt galet öm. Träningsvärk överallt haha. Men jag älskart, då är allt precis som det sla va ;) Ikväll ska vi oxå köra "Det är Dags" som var förra årets tvåa. Igår hade vi både scenrep med det numret plus att vi körde start och stop samt genrep. Jag dansade med Foxxy Invades totalt 8 ggr totalt haha
 
 
Rep av förra årets vinnarbidrag Bacillskräck.
 
 
Min Badge :)
 
 
Foxxy Invaders!!
 
 
Produktionsteamet
 
 
SMASK 2014, Bidrag 10, Mörker....
 
Ses ikväll ;)
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0