Underbara fredag i konstens tecken

Igår hade vi genrep och förhandsvisning på "De sju dödssynderna". Om det är någon föreställning som ska kallas för konstnärlig (om vi nu ska oss in i den debatten) så är det denna! Vi har fått mycket bra respons och Jonathan ska vara sjukt stolt över vilket projekt han har dragit ihop. Efter att ha varit lite nervös för vissa koreografier och starka roller jag går in i känner jag mig nu lugn. Ikväll ska jag bara njuta och leverera allt för publiken tillsammans med helt fantastiska musiker och mina älskade vänner. Dansfyran levererar igen!!


Ps. Det snöar i Piteå igen haha


Puss och kyss i syndens tecken ;)

Med kärlek till dansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0