Vårkänslor

Ja nu ligger vårkänslorna i luften. 
Idag storstädade jag lägenheten och igår bakade jag :) Jag har precis varit på introduktion på kulturskolan i Skellefteå och från och med nästa vecka börjar jag undervisa igen. Hur kul som helst!!

Jag e pepp!! pepp på att undervisa, pepp på att dansa och pepp på våren wehuuuu!!


Från dansrep till de sju dödssynderna


Sconesen är tillbaka, alltid ett bra tecken när jag tar mig tiden till bakning ;)


På bussen på G till Skellefteå! Älskar att jag har jobbat med dans i ngn form på en hel del ställen här uppe. 
Piteå, Umeå, Luleå, Boden och nu Skellefteå wiiieeeee

Med kärlek till dansen (och våren;))

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman, vad glad jag blir att du verkar så glad och att du har fått jobb!! Grattis och kör hårt, du är grym!!
Saknar dig massor! PUSS

Svar: Ja men det e ju helt underbart :) Tack fino!! Saknar dig oxå massa massa ❤️
Marlene

2014-03-13 @ 18:01:45
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0