Latin Flavour - Folkfest för alla

Jag har fått ett underbart jobb där jag verkligen känner att jag gör ngt betydelsefullt. Piteå Kommun har gett Vuxenskolan-studieförbundet i uppdrag att göra föreställningar för alla äldreboenden i Pitekommun. Carolina Olsson, Emil Grundström, Malin Morin och jag har nu en grupp som vi kallar för Latin Flavour - Folkfest för alla.

Det är en magisk känsla att göra en latinföreställning för alla äldre och även få dem att dansa, spela och sjunga med. Föreställningen har oxå fått mycket publicitet av media och det är så kul och viktigt att det vi gör uppmärksammas!

 Nedan får ni se lite bilder på vår resa vi haft hittills. Vi har nu gjort 8 föreställningar och har 36 st kvar :)


På väg till premiären.






Vi hamnade på Pitetidningens hemsida och på tidningens första sida!!


Jag dansar med Maria :)

Ett hårt jobb förtjänar sin vila mellan föreställningarna ;)


Och så är vi med i Pitekommuns hemsida samt var jag med i radio och blev intervjuad av P4 Norrbotten :)




Med kärlek till dansen

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0