Galej

I helgen var det galej både på fredag och lördag. Jag hade min första AW med mina arbetskollegor på Oleary's y sumpan. Sedan fortsatte festligheterna på lördagen då vi åkte på kryssning med mamma och Göran. 

I måndags firade vi pappa på farsdag genom att gå och käka de gudomliga burgarna på Flippin' burgers. Helt lovely dagar med andra ord ;)


Hela gänget på Oleary's


En Olles burgare med försök att vara nyttigare med sallad som side order ;)


På lördagsmorgonen fick jag frulle på sängen, lycka!! :)


Sedan, efter en skön dag av bara lazyness var det dags att fixa sig inför Kryssningen på Galaxy.


förrätten på buffén ;)

 
Ready to mingle!!



Kärlek ombord ;)


Gin och tonics och Rasberry Mojito


Flippin' burgers från i måndags farsdagfirande, huuur goda som helst!!

Puss och kram folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0