Lååångpromenad

I fredags var vi hos Pelle och Jojjo och hade fredagsmys. Vi kollade på Idol och år massa god plockmat. De är så mysiga att umgås med och jag var glad att dela min Darinpeppnes med Jojjo.

I lördags var vi på långpromenad och vi gick runt Hagaparken med pappa och Raul. Sedan hängde vi hos pappsen där han bjöd på god mat. Givetvis kollade vi på "Så mycket bättre" och såg the story of carola ;) En himlans soft och härlig lördag var det!

I söndags dansade jag Feminine Vibe, sååå fantastiskt att få dansa för sin egen del oxå. Jag behöver verkligen det. Nu verkar det också som att jag har lite dansprojekt på G inför vårterminen. Mer om det får ni veta vid ett senare tillfälle när allt är spikat o klart ;)


Hagaparken


Min baby pluggade på om Gustav 3s historia.

Pappa och Raul visade vägen



<3

Ha en bäst vecka folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0