Soft helg

Denna helg har jag och Boas tagit det väldigt chill :) det blev tacos och Idol i fredags. En så kallad äääkta fredagsmys ;) 






Men det bästa av allt var att älsklingen min hade köpt en överraskning till mig. En sådan spontanpresent man blir alldeles varm om hjärtat av. I den fanns vääärldens mysigaste morgonrock och passande tofflor till med rosetter på!!! 


Lördagsmorgonen började med träning för min del och sedan åt vi en brakfrulle ;)



Sedan åkte vi till Barkaby Outlet och jag gick loss på funktionella och bra kläder som jag behöver.



På kvällen gick vi till Flippin' Burgers. Den smakupplevelsen man får av burgarna is to DIE FOR! Restaurangen ligger farligt nära vår bostad så det lär ju bli några fler besök i framtiden ;)


Väntetiden var ca 1 timme men det var det värt. Det gör ju det hela lite mer exklusivt ;)



Mina smaklökar njöt till fullo!!

Ha en fin söndag folks

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0