Flyttveckan som var

Jag var rätt duktig förra veckan och förddelade tiden väl när jag skulle rensa, sortera och packa inför flytten från Piteå till skellefteå. Jag hade häng hos mig typ varje kväll där vi tittade på Idol och Paradise Hotel. Detta samtidigt som jag packade och fick hjälp med sorteringen. Det var huuur mysigt som helst :)

Jag gjorde oxå en avstickare mitt i veckan till Sthlm för att skriva på kontraktet för den nya läggan. Wiiieee jag och Boas ska verkligen flytta till Vasastaden och detta gör vi nu på fredag!! Nedan ser ni pics på veckan som var:



Det här med att sortera papper. Not my favourite thing to do ;)



Simon, Alexandra tog tag i smyckena och sedan visade det sig att Simon älskar att sortera kläder. ASSÅ vilka vänner jag har!!


En av kvällarna blev jag klippt av Alex :)


Madde kom förbi och fikade på dagen i torsdags.


På kvällen åkte jag till pappsen för att skriva på kontraktet på fremorgon. Självklart njöt vi av en Cuba Libre på traditionellt vis ;)


Här hade jag skrivit på kontraktet och var på G till vår nya lägenhet på Torsgränd!


En sneak peak på vardagsrummet/matplatsen ;)


Ute vid balkongen


Sedan var det dags att bege sig tbax till Pite för att fortsätta städa. Blixtbesök var det i huvudstan ;)



Jag fick flyttstädhjälp av mina fina


Och av mitt hjärta


Skinande ren :)

Hejdå Ankarslägenheten! Tack för de ljuvliga 4 åren på 79an :)


Sedan bjöd vi på pizza och dryck som tack för hjälpen. Perfekt avslut i solen efter en härlig flyttdag!


Nöjd.tjej.82
Snart bär det av mot nya äventyr i storstaden och så som jag har längtat!!

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0