We're in Vasastan baby!!

Jag bor nu med Boas i Vasastan wehuuuu!!
Flytten gick fantastiskt bra. Inte minst för att vi fick sådan underbar hjälp av våra familjer! Tack :)
Jag har även hunnit börja på ett nytt jobb. Så sjukt kul att känna att man är med och gör skillnad i sin nya yrkesroll. Jag är både fritidspedagog och danslärare på en skola. Jag är fylld med nya intryck vilket har resulterat i mycket lugna och tidiga kvällar ;) Men jag är så taggad att bli varmare i kläderna och lära känna både elever och personal ännu mer. Kollegorna är oxå fantastiska och de har bidragit till att det har varit väldigt enkelt att känna sig välkommen och hemma på skolan :)
Igår var Ida på besök här hemma hos oss. Sedan tog vi en liten krogrunda och mötte upp Jonte. Detta var
även vår första utekväll i Sthlms C efter flytten ;)
Gaaaah jag är så pepp och lycklig över att vara i Sthlm igen och att jag får dela alla nya upplevelser med min finaste :)
Kärlek!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0