Helgen och veckan som var

Förra helgen var jag hos pappa på fredan och bara myste, käkade gott och så såg vi på filmen "Olof Palme". Mycket bra var den och nice att lära sig lite mer om Sveriges historia :)

På söndagen var jag och fikade med mina girls från Mallis. Hur kul som helst att sitta alla tre och bara snacka tjejsnack och gamla minnen. Mallistrion är återförenade och nu in the Capital of Sweden ;) 

Samma söndag gjorde jag kycklingsoppa á la chilena till min baby. Jag bakade även lite bröd, husligt värre :)!


Under veckan sen så snöade det, vi hade pulkaåkning med kidsen och friluftsdag. 


Susanna, Maria och jag på Vurma


Mumsig chevrékycklingmacka :)


Chicken soup! :)


Dansa i snön med Elsa ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0