Joging and dancing

Nu i helgen var jag ute och sprang i lördags. 7,5 km blev det runt sthlm city. Fett nöjd måste jag säga att jag var ;)

På kvällen var vi sedan hos mamma och firade brorsan som hade fyllt 19år woopidoo. Han fick en fin tröja av oss från Jack & Jones som Boas passat på att köpa i Växjö :)



På söndagen var jag på audition wehuuu. Jag, Malin A och Felle Belle dansade och kom med showgruppen alla tre. Sååå jäkla kul!! Berättar mer om den sen när det väl drar i gång :) Idag är det första danslektionen och jag är pirrig och förväntansfull tihi. Helt lovely också att träffa sin skåning igen Mallan Brallan <3 Welcome to Stockholm!!


Från min joggingrunda


Utsikt från Observatorielunden


Trerätters i Uppsala :)


Fina auditiontjejor på Danscentrum.

<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Karolina

Roligt med showgrupp - grattis, grattis!

Svar: Iiieeehhh tack Karro! Hoppas allt är bra med dig sötis :)
Marlene

2015-01-21 @ 08:55:52
URL: http://karolinakowalska.blogg.se
Postat av: Malin

Tack bästa Marrelimarre. Jag är så otroligt glad att du drog med mig på audition och att vi ska dansa tillsammans hela våren. Det betyder också att vi kommer ses minst 2 dagar i veckan, wihooooo!!
Du är så himla bra, PUSS <3

2015-01-23 @ 10:25:28
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0