Nyåååår

Jag och Boas åkte nattåget tillbaka till Sthlm. Har kommit på nu att nattåg inte är min grej. Lite för trånga utrymmen och halvt obekväma sängar. Men vad gör man inte, det e ju billigare och är ett av de få alternativen att ta sig hem under julhelgen ;) Skönt ändå att ha sällsis och ngr timmars sömn fick man iaf ;)

Väl hemma var förberedelserna i full gång inför nyårs. På tisdagen kom Hjalle och Matilda och vi var på Flippin och åt. Alltid en hit ;) Sedan var dagen inne, Nyårsafton! Det blev galej så det stod härliga till och Boas och mina kompisar blandades. Vi serverade tre rätters, lekte lekar och partajade. Sjukt lyckat blev det!! Så tack till alla som kom :)


Bastuträsk hade en liten söt bod. Det var där vi sedan steg på nattåget :)


På morgonen direkt vi kom hem så gick vi och storhandlade inför nyår.


På Flippin med Hjalle och Matilda :)


Ballonger, serpentiner och välkomstdrinkar


Hela gänget förutom Felicia och Jocke som kom lite senare.


Brothers, vem är vem ;)?


Jag och min baby



Förrätten, bla avokadpaté med chilli och vitlöksmarinerade räkor



Jacke, Emma och Felicia och Jocke som fick en egen romantisk middag för två ;)


Efterrätten, hemmagjord semifredo och Brownie med Blodapelsin med sockerlag. Sååå gott!


Galej för hela slanten och Jonte bjöd på en egen musikquiz :)


Jag och min donna!!

Gott nytt kärleksfullt år folks

<3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åååhh vad bra du ser ut att ha det Marre!! Saknar El Toro här uppe i Piteå ;)

Haha, alltså, världen är liten! Jag gick i samma klass som Emma på gymnasiet! :P

PUSS

Svar: Haha ja it's a small world ;) saknar dig masor med sweetie! Puss
Marlene

2015-01-07 @ 17:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0