Utomhusaktiviteter!

I tisdags gick jag pappa, Raul och Boas en låååång promenad. Från Alvik till Hässelbygård. Fantastiska backar och vyer. Sträckan var på 1,5 mil men vi mellanlandade halvvägs vid Brommaplan, fikade hos Maria och släppte av Boas. Sen fortsatte vi andra hela vägen till mål. Det tog totalt 3h och efteråt käkade vi gott hos raul med kusinerna :)

För att följa tråden med utomhusträning så var jag och Cicci och körde multibanan ute på lidingö igår. Blött och halt var det men jäklar vad nyttigt det är att köra hinderbana. Vi har ju anmält oss till Tough Viking i maj och just nu känner jag mig som en nybörjare men ack den som ger sig ;) Kul att ha ett nytt intresse och öppna upp ögonen för nya träningsformer. Wish me luck ;)




Bilder från den mysiga promenaden i tisdags



Pics från gårdagens träning. Upp och ned, ned och upp.

Tough Vilking here I come!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0